Sitede yer alan yazı, röportaj, fotoğraf, dijital dergi ve bilgilerin her hakkı saklıdır. Hiçbir şekilde çoğaltılamaz, yayınlanamaz, kopyalanamaz, sunulamaz ve/veya aktarılamaz. Sitenin bütünü veya bir kısmı başka bir internet sitesinde izinsiz olarak kullanılamaz. 

  • Instagram - Beyaz Çember
  • Facebook - Beyaz Çember
  • Heyecan - Beyaz Çember

Hoşnudiye Mah. 770 Sk. 4A 202 Cassaba Modern  Tepebaşı / Eskişehir         Tel. 0222-502-6263        info@lobbylobos.com

© Lobby Lobos Reklam 

ISSN 1306-5920

İMTİYAZ SAHİBİ
Lobby Lobos Reklam adına 
Can Elmas  can@lobbylobos.com

Genel Yayın Yönetmeni 
Can Elmas can@lobbylobos.com

Yazı İşleri Müdürü (Sorumlu) 
Furkan Alportaklı furkan@lobbylobos.com

Yazı İşleri
Alper Öztop alper@lobbylobos.com
Simge Yazıcı simge@lobbylobos.com
Şebnem Şahin sebnem@lobbylobos.com
Arda Yazıcı arda@lobbylobos.com

 

Görsel Yönetmen
Mine Tezer mine@lobbylobos.com

Reklam ve Özel Projeler

Furkan Alportaklı furkan@lobbylobos.com

Dijital Operasyon
Şebnem Şahin sebnem@lobbylobos.com

Arda Yazıcı arda@lobbylobos.com
Alper Öztop alper@lobbylobos.com

Marka Direktörü

Müjde Elmas mujde@lobbylobos.com

Pazarlama Direktörü

Görkem Cihan gorkem@lobbylobos.com

Hukuk İşleri

Av. Mert Sarıca mert@lobbylobos.com

2006 yılında Türkiye pazarına giren FourFourTwo, yoluna yeni partneri Lobby Lobos Advertising ile devam ediyor.

Future PLC bünyesinde dijitalleşme süreci ve e-ticaret alanında önemli atılımlar yapan “Dünyanın En Büyük Futbol Dergisi” FourFourTwo, Türkiye'deki değişen medya anlayışına ve dijitalleşen dünyaya adapte olabilmek için düzenlediği çalışma planıyla yeniden sahada.

Medya tarihine adını dünyanın en çok okunan dergilerinden biri olarak yazdıran FourFourTwo, dijital çağ ile bütünleşmiş dinamik bir kadro tarafından Eskişehir’de yayına hazırlanıyor.

 

Yayıncılık tekelini konumsal değişikliği ile kıran dergi ve ekibin bir medya devrimi olarak da okunabilecek bu girişimi ile etik ve sürdürülebilir değerleri de kendine amaç edinmesi sayesinde, sektörün öncüsü rolüyle ülke medyasına olumlu katkılar sağlamaları amaçlanıyor.

“Daha genç, Daha interaktif” sloganı ile hareket eden Lobby Lobos Advertising ile bir çatı altında birleşen FourFourTwo Türkiye, dijital bir dergiye dönüşme konusunda büyük adımlar atarak hikaye anlatıcılığı ve interaktif katılımın yolunu her yaştan futbolsevere açıyor. Dergi, futbol sektörüne adım atmak isteyen birçok gencin futbol yazarlığı ve benzeri daha nice çalışmalara katılmasıyla bu üretimlerinin tüm ülkede yayınlanmasını, dolayısıyla kitleler tarafından değerlendirilmesini ve geliştirilmesini de hedefleri arasına alıyor.

Her ay okuyucuları ile buluşturacağı birçok çeviri ve anlatının yanı sıra sektöre kazandıracağı bu yeni isimler için hazırladığı eylem planlarıyla taçlandırdığı sistemi ile FourFourtwo Türkiye, okuyucularının karşısında…

Bültenimize Abone Olun